Umowy kupna-sprzedaży zawierane za pośrednictwem tej strony internetowej www.fitnesstech.es pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem będą regulowane poniższymi Ogólnymi Warunkami Umów.
Akceptacja niniejszego dokumentu oznacza, że użytkownik:
- Przeczytałeś, rozumiesz i zgadzasz się z tym tekstem.
- Jest to osoba posiadająca wystarczające zdolności do zatrudnienia.
- Zakłada to wszystkie obowiązki określone w niniejszym dokumencie.
Warunki te będą obowiązywać przez czas nieokreślony i będą miały zastosowanie do wszystkich umów zawieranych za pośrednictwem strony internetowej dostawcy.
Dostawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany niniejszych Warunków, bez wpływu na towary lub promocje nabyte przed modyfikacją.
- Tożsamość stron
Z jednej strony dostawcą towarów lub usług zakontraktowanych przez użytkownika jest LOWCOST TECHNOLOGY SLU z siedzibą AV/ CORTES VALENCIANAS 39 PLANTA 1 46015 RIBAROJA, z numerem CIF B67677278 , z adresem obsługi klienta INFO@FITNESSTECH.ES i kontaktem numer telefonu: 603 52 79 42.
Użytkownik może zarejestrować się w serwisie za pomocą nazwy użytkownika i hasła, nad którymi ponosi pełną odpowiedzialność za użytkowanie i opiekę oraz jest odpowiedzialny za prawdziwość danych osobowych przekazanych dostawcy.
Można się z nami skontaktować poprzez e-mail pod następującym adresem: INFO@FITNESSTECH.ES
- Przedmiot umowy
Celem tej umowy jest uregulowanie stosunku umownego kupna-sprzedaży powstałego pomiędzy dostawcą a użytkownikiem w momencie zaakceptowania przez użytkownika odpowiedniego pola podczas procesu zawierania umowy online.
Umowny stosunek sprzedaży polega na dostarczeniu, w zamian za określoną cenę i publicznie upublicznioną za pośrednictwem strony internetowej, określonego produktu lub usługi.
Na potrzeby niniejszego Regulaminu rozumie się, że działalność prowadzona przez SPRZEDAWCĘ za pośrednictwem serwisu obejmuje:
a.- Sprzedaż sprzętu sportowego.
W zakresie wymienionego sprzętu sportowego można zlecić także następujące usługi:
b.- Usługa montażu materiałów.
c.- Usługa naprawy.
d.- Usługa przesyłania do domu.
Dostęp, nawigacja i korzystanie ze strony internetowej są warunkiem UŻYTKOWNIKA, dlatego też od chwili rozpoczęcia przeglądania witryny wszystkie określone tutaj Warunki, jak również ich późniejsze modyfikacje, są akceptowane, bez uszczerbku dla stosowania odpowiednich obowiązujące przepisy prawa, w zależności od przypadku.
Użytkownik przejmuje odpowiedzialność za prawidłowe korzystanie z serwisu. Odpowiedzialność ta obejmie:
- Korzystaj z tej witryny wyłącznie w celu wysyłania zapytań oraz legalnych zakupów lub przejęć.
- Nie dokonuj żadnych fałszywych lub oszukańczych zakupów. Jeżeli można zasadnie uznać, że dokonano zakupu tego rodzaju, można go anulować i powiadomić właściwe organy.
- Podaj dane kontaktowe, które są prawdziwe i zgodne z prawem.
Użytkownik oświadcza, że ma ukończone 18 lat i posiada zdolność prawną do zawierania umów za pośrednictwem niniejszego serwisu.
Jeśli nie masz ukończonych 18 lat, musisz posiadać zdolność do czynności prawnych wyrażoną w drodze upoważnienia podpisanego przez rodziców lub opiekuna prawnego.
Strona skierowana jest do każdego konsumenta, bez dyskryminacji ze względu na narodowość, miejsce prowadzenia działalności lub miejsce zamieszkania. DOSTAWCA zapewnia, że strona internetowa jest zgodna z ustawodawstwem państwa hiszpańskiego.
- PROCES ZAKUPÓW
Nasze informacje o produktach (w tym opisy, ilości i ceny) nie stanowią oferty. Jest to zaproszenie do dokonania zakupu naszych produktów. Umowa zostanie uwzględniona dopiero po zaakceptowaniu Twojego wniosku. Akceptacja zależy od naszego uznania i będzie zależeć między innymi od dostępności żądanych produktów i/lub usług, ilości, spójności cen i dostępności zapasów.
Należy postępować zgodnie z procedurą zakupu i/lub nabycia online, podczas której można wybrać różne produkty i usługi oraz dodać je do koszyka, koszyka lub końcowego miejsca zakupu.
Podobnie UŻYTKOWNIK musi wypełnić i/lub zweryfikować informacje wymagane na każdym kroku, chociaż w trakcie procesu zakupu, przed dokonaniem płatności, dane zakupu mogą zostać zmodyfikowane.
Aby kontynuować zakup, można wcześniej założyć konto, w którym należy podać nazwę użytkownika i hasło wybrane przez UŻYTKOWNIKA, zobowiązując się do starannego korzystania z nich i nieudostępniania ich osobom trzecim, a także do powiadomienia dostawcy utraty lub kradzieży tego samego lub potencjalnego dostępu przez nieuprawnioną osobę trzecią, w sposób prowadzący do natychmiastowego zablokowania. Użytkownikowi nie wolno wybierać jako nazwy użytkownika słów mających na celu wprowadzenie w błąd innych poprzez identyfikację użytkownika jako integralnego członka dostawcy, a także przekleństw, wyrażeń obraźliwych i ogólnie sprzecznych z prawem lub wymogami dobrych obyczajów i dobre maniery.
Formularze do wypełnienia dotyczą danych kontaktowych (w przypadku braku wcześniejszej rejestracji, danych rozliczeniowych, danych adresowych do wysyłki produktów, a po wybraniu metody płatności, wprowadzenia danych niezbędnych do kontynuacji z tym.
Po zakończeniu procesu zakupu, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, UŻYTKOWNIK otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Podobnie po zakończeniu procedury zakupu UŻYTKOWNIK wyraża zgodę na wygenerowanie przez witrynę internetową faktury w formie elektronicznej, która zostanie wysłana do KLIENTA e-mailem. Podobnie UŻYTKOWNIK może, jeśli chce, uzyskać kopię swojej faktury papierowej, prosząc o nią facturas@fitnesstech.es
UŻYTKOWNIK potwierdza, że w momencie zakupu jest świadomy pewnych szczególnych warunków sprzedaży dotyczących danego produktu i/lub usługi i które są wyświetlane wraz z prezentacją lub, w stosownych przypadkach, jego obrazem na stronie internetowej, wskazując: tytułem przykładu, ale nie wyczerpująco i biorąc pod uwagę każdy przypadek: nazwę, cenę, składniki, wagę, ilość, kolor, szczegóły lub cechy produktów, sposób, w jaki będzie realizowane świadczenie usług oraz jego koszt .
Zgodnie z art. 27 ustawy 34/2002 o usługach społeczeństwa informacyjnego i handlu elektronicznym wskazane są kroki, które należy wykonać, aby przeprowadzić proces zakupu:
Krok 1 |
Uzyskaj dostęp do strony internetowej |
Aby złożyć zamówienie należy wejść na stronę internetową. |
Krok 2 |
Rejestracja Użytkownika (Opcjonalny) |
Rejestracji jako użytkownik można dokonać wypełniając elektroniczny formularz, który pojawia się na stronie sklepu internetowego i postępując zgodnie ze wskazanymi w nim instrukcjami. |
Krok 3 |
Wypełnij koszyk |
Aby kontynuować zakup produktów, Użytkownik musi dodać do koszyka produkt, który chce dodać, zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Sprawdź zapasy z wyprzedzeniem. Ceny i oferty prezentowane na stronie obowiązują tylko i wyłącznie w przypadku zamówień on-line. |
Krok 4 |
Potwierdź zakup |
W tym celu należy wypełnić dostarczone formularze zamówienia (dane rozliczeniowe, rodzaj przesyłki, dane dostawy, sposób płatności i zamówienie, a także dane identyfikacyjne i adres e-mail, jeśli nie jesteś zarejestrowany) i zatwierdzić zakup. |
Krok 5 |
Płacić |
Wybór metody płatności i jej realizacja poprzez odpowiednią bramkę. |
Krok 6 |
Email potwierdzający |
Po dokonaniu zakupu i w możliwie najkrótszym czasie, zawsze przed upływem 24 godzin od realizacji zakupu, SPRZEDAWCA prześle KLIENTOWI e-mailem dowód zakupu zawierający cechy, cenę, formy transportu, umowę termin i szacunkowy termin dostawy objętego umową produktu lub usługi. Jeżeli nie zgadzasz się z danymi zawartymi w potwierdzeniu, możesz żądać ich modyfikacji lub odstąpienia od umowy. |
- DOSTĘPNOŚĆ
Wszystkie zamówienia otrzymane za pośrednictwem strony internetowej są uzależnione od dostępności produktów i/lub braku przyczyny lub okoliczności siły wyższej, które mają wpływ na ich dostawę.
W przypadku wystąpienia trudności w dostawie produktów lub braku towaru na magazynie, SPRZEDAWCA zobowiązuje się do skontaktowania się z KLIENTEM i zwrotu ewentualnej kwoty zapłaconej za zakup lub wyrażenia zgody na dostawę produktu w nowym terminie.
- JĘZYK
Umowa może zostać sformalizowana w języku hiszpańskim, portugalskim lub francuskim. Jeżeli możliwe byłoby wykonanie zamówienia w innym języku, zostanie to wskazane przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia.
- PLIK UMOWY
Komunikaty, zlecenia zakupu i płatności, które występują podczas transakcji przeprowadzanych na stronie internetowej, mogą być archiwizowane i przechowywane w komputerowej dokumentacji SPRZEDAWCY, aby stanowić dowód transakcji, z zachowaniem rozsądnych warunków bezpieczeństwa i aktualnego przepisy ustawowe i wykonawcze mające zastosowanie w tym zakresie, a w szczególności zgodnie z ustawą organiczną nr 3/2018 z dnia 5 grudnia o ochronie danych osobowych i gwarancji praw cyfrowych, ustawą nr 34/2002 z dnia 11 lipca o społeczeństwie informacyjnym Usługi i handel elektroniczny oraz Królewski Dekret Legislacyjny 1/2007 z dnia 16 listopada, który zatwierdza jednolity tekst Ustawy ogólnej o ochronie konsumentów i użytkowników oraz inne ustawy uzupełniające.
Dostęp do umowy w formie elektronicznej można uzyskać logując się do serwisu lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: INFO@FITNESSTECH.ES
- CENA I PŁATNOŚĆ
Cena produktu jest ceną obowiązującą w dniu i godzinie złożenia zapytania i będzie podana przy każdym produkcie w sklepie internetowym. Staramy się, aby ceny wyświetlane w naszym sklepie były dokładne.
Podane ceny zawierają prawnie obowiązujący podatek od towarów i usług (VAT) i są podane w euro.
Ceny mogą ulec zmianie w każdej chwili, jednakże ewentualne zmiany nie będą miały wpływu na zamówienia lub zakupy, dla których UŻYTKOWNIK otrzymał już potwierdzenie złożenia zamówienia.
Serwis w żadnym przypadku nie doliczy automatycznie do ceny produktu dodatkowych kosztów, a jedynie te, które UŻYTKOWNIK wybrał dobrowolnie i swobodnie.
Jednakże, o ile wyraźnie nie wskazano inaczej, ceny nie obejmują ewentualnych kosztów wysyłki, które zostaną doliczone do całkowitej kwoty należnej w momencie zarządzania procedurą wysyłki przez UŻYTKOWNIKA, przy czym w takim przypadku zapoznasz się z dostępnymi sposobami wysyłki i koszty i swobodnie wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada.
SPRZEDAWCA dokłada wszelkich starań, aby zagwarantować poufność i bezpieczeństwo danych płatniczych przekazywanych przez UŻYTKOWNIKA podczas transakcji za pośrednictwem Serwisu. W związku z tym witryna korzysta z bezpiecznego systemu płatności SSL (Secure Socket Layer).
Spłata może być finansowana, według wyboru KLIENTA, w SEQURA na okres 3 miesięcy bez odsetek lub rozłożona na maksymalnie 18 miesięcy (https://www.fitnesstech.es/pages/sequra).
- METODY PŁATNOŚCI
Akceptowane metody płatności to:
Karta kredytowa i debetowa
Karty debetowe i kredytowe będą podlegać weryfikacji i autoryzacji przez bank wydający. Jeżeli podmiot ten nie autoryzuje płatności, SPRZEDAWCA nie będzie ponosił odpowiedzialności za opóźnienie lub brak dostawy i nie będzie możliwości zawarcia umowy z UŻYTKOWNIKIEM.
Po otrzymaniu przez SPRZEDAWCĘ zamówienia zakupu od UŻYTKOWNIKA za pośrednictwem strony internetowej, na odpowiedniej karcie zostanie dokonana preautoryzacja, aby upewnić się, że na odpowiedniej karcie znajdują się wystarczające środki do sfinalizowania transakcji. Karta zostanie obciążona w momencie przesłania KLIENTOWI potwierdzenia wysyłki.
PayPal
Płatność przez PayPal: PayPal to bezpłatny i bezpieczny sposób dokonywania płatności online przy użyciu karty debetowej lub kredytowej (VISA lub MASTERCARD). PayPal gwarantuje, że numery Twoich kart nigdy nie zostaną ujawnione SPRZEDAWCY ani żadnej innej firmie ani nie będą przesyłane przez sieć. Proces płatności PayPal wygląda następująco:
- Naciśnij przycisk Dodaj do koszyka obok przedmiotu, który chcesz kupić. Ten proces przeniesie Cię do obszaru płatności SPRZEDAWCY na bezpiecznym serwerze PayPal. Jeżeli chcesz dodać więcej produktów naciśnij przycisk Kontynuuj zakupy, co spowoduje powrót do sklepu internetowego SPRZEDAWCY.
- Po dodaniu wszystkich wybranych pozycji do koszyka naciśnij przycisk Przejdź do płatności.
- Nie jest konieczne posiadanie konta PayPal. Wprowadź wszystkie informacje dotyczące bezpiecznej płatności w obszarze chronionym przez PayPal. Jeśli posiadasz konto PayPal, zaloguj się do PayPal, gdzie wszystkie Twoje dane bankowe i osobiste są już zapisane.
Na koniec przejrzyj i sfinalizuj zakup w systemie PayPal.
- Po dokonaniu płatności nastąpi automatyczny powrót do sklepu internetowego SPRZEDAWCY.
- PayPal automatycznie wyśle potwierdzenie płatności na Twój adres e-mail.
- SPRZEDAWCA prześle Ci fakturę w wiadomości e-mail dotyczącej zamówienia.
Przelew
Zamówienia zakupu lub nabycia, w których UŻYTKOWNIK wybiera jako formę płatności przelew bankowy, będą rezerwowane na okres 5 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zamówienia, aby zapewnić wystarczający czas na uwzględnienie przelewu przez stosowany system płatności przez SPRZEDAWCĘ dla strony internetowej. Kiedy system otrzyma przelew, zamówienie zostanie przygotowane i zarządzane do wysyłki.
Korzystając z tej metody płatności, UŻYTKOWNIK musi upewnić się, że poprawnie wprowadził dokładną kwotę zamówienia, numer rachunku i numer przelewu. W przypadku błędu SPRZEDAWCA nie będzie mógł zatwierdzić zamówienia, dlatego zostanie ono anulowane.
Elastyczna płatność w Sequra:
Dzięki tej metodzie płatności użytkownik będzie mógł sfinansować swoje zamówienie w ciągu od 3 do 18 miesięcy, zgodnie z warunkami dostawcy usług finansowych Sequra.
Spłatę można rozłożyć na 3 nieoprocentowane lub 4, 6, 12 i 18 miesięcy za niewielką stałą opłatą miesięczną. Użytkownik potrzebuje jedynie dowodu osobistego, telefonu komórkowego i karty bankowej. Dzięki temu możesz dokonać zakupu błyskawicznie i bez zbędnych formalności.
Aby to zrobić, musimy wykonać następujące kroki:
Podczas finalizowania zakupu wybierz opcję Zapłać ułamkowo za pomocą Sequra.
Użytkownik musi podać swoje dane (dowód osobisty i telefon komórkowy), wybrać plan płatności i dokonać pierwszej miesięcznej płatności kartą kredytową.
Przyznanie finansowania uzależnione jest od uzyskania zgody Sequry po analizie zaległości.
- DOSTAWY TOWARÓW
Według wyboru KLIENTA towar zostanie dostarczony do magazynu lub wysłany do jego domu, według jego wyboru.
Domyślnie przesyłki o wadze powyżej 30 kg dostarczane są na poziomie ulicy. Aby skorzystać z usługi przesyłania do domu, skonsultuj się z obsługą klienta.
Jeśli chodzi o usługę montażu, zasięg geograficzny usługi obejmuje Hiszpanię i Portugalię na poziomie półwyspu (nie ma możliwości wykonania tej usługi na wyspach z wyjątkiem Majorki). Poza tymi obszarami można przeprowadzić niskobudżetowe konsultacje w celu sprawdzenia, czy montaż z dodatkami jest opłacalny. (https://www.fitnesstech.es/collections/servicios-de-montaje-y-reparaciones)
Wysyłka
W przypadkach, gdy konieczne będzie fizyczne dostarczenie objętego umową towaru, dostawy będą realizowane na terenie Półwyspu, Balearów, Wysp Kanaryjskich i Portugalii.
Dostawy będą realizowane w dni robocze.
Z wyjątkiem przypadków, w których zaistnieją nieprzewidziane lub nadzwyczajne okoliczności lub, w stosownych przypadkach, wynikające z personalizacji produktów, towar zostanie dostarczony w terminie wskazanym na stronie internetowej zgodnie z metodą wysyłki wybraną przez UŻYTKOWNIKA i we wszystkich przypadkach przypadku, w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zamówienia.
Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny leżącej po stronie SPRZEDAWCY termin dostawy nie może zostać dotrzymany, skontaktujemy się z KLIENTEM, aby poinformować go o tej okoliczności, który może wybrać pomiędzy kontynuacją zakupu poprzez ustalenie nowego terminu dostawy lub anulowaniem zamówienia ze zwrotem pełnej kwoty zapłacona cena.
W przypadku braku możliwości dostarczenia towaru z powodu nieobecności UŻYTKOWNIKA, zamówienie może zostać zwrócone do magazynu. Przewoźnik pozostawi jednak powiadomienie wyjaśniające, gdzie znajduje się zamówienie i w jaki sposób można je ponownie dostarczyć.
Jeżeli KLIENT nie będzie obecny w miejscu dostawy w uzgodnionym terminie, musi skontaktować się ze SPRZEDAWCĄ w celu ustalenia dostawy w innym dniu.
Na potrzeby niniejszych Warunków rozumie się, że dostawa następuje w momencie, w którym UŻYTKOWNIK lub wskazana przez niego osoba trzecia wejdzie w materialne posiadanie produktów, co zostanie potwierdzone podpisem odbioru zamówienia w uzgodniony adres dostawy.
Ryzyko, jakie może wyniknąć z produktów, ponosi UŻYTKOWNIK od momentu dostawy. UŻYTKOWNIK nabywa własność produktów w momencie otrzymania przez SPRZEDAWCĘ pełnej zapłaty wszystkich kwot należnych w związku z dokonanym zakupem lub nabyciem, w tym kosztów wysyłki, lub w momencie dostawy, jeśli następuje to po otrzymaniu pełnej kwoty płatności.
Usługi dostawy i/lub wysyłki są zwykle realizowane za pośrednictwem GLS, Transaher, FNG lub Seur.
Koszty i czas wysyłki
Koszty wysyłki nie będą naliczane w przypadku zakupów powyżej 39,99 € na terenie Hiszpanii-Półwyspu.
W pozostałych przypadkach koszty wysyłki
OPCJA B: zostaną one szczegółowo opisane w momencie sformalizowania zakupu i wyboru odpowiedniej opcji wysyłki, można się z nimi zapoznać także w dziale https://www.fitnesstech.es/pages/envios
Czasy wysyłki będą następujące:
- Wysyłka na półwysep (Hiszpania i Portugalia) (około 24/48 godzin)
- Wysyłka standardowa na Balearach (około 24/48 dni)
- Wysyłka standardowa na Wyspach Kanaryjskich (około 8 dni)
Dostawa musi zostać zrealizowana w terminie wskazanym powyżej, jednakże ze względu na wielkość niektórych przedmiotów, nakład pracy, problemy logistyczne niezależne od sprzedawcy lub jakiekolwiek zdarzenia zewnętrzne niezależne od sprzedawcy, termin ten może zostać przedłużony maksymalnie do 15 dni roboczych. W każdym przypadku mogą wystąpić zdarzenia, na które Fitness Tech nie ma wpływu i które mogą opóźnić dostawę.
Kupując produkt, użytkownik musi sprawdzić, czy w momencie dostawy nie występują żadne problemy, takie jak na przykład, czy sprzęt nie mieści się w windzie lub schodach, czy nie mieści się w drzwiach. Użytkownik musi wziąć pod uwagę te wady i sprawdzić, czy wymiary produktu są zgodne z fizyczną konstrukcją domu lub budynku. Jeżeli z tych powodów nie będziemy mogli dostarczyć produktu, koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.
- ŚRODKI TECHNICZNE DO POPRAWY BŁĘDÓW
UŻYTKOWNIK zostaje poinformowany, że w przypadku wykrycia błędu przy wprowadzaniu w serwisie danych niezbędnych do realizacji zamówienia zakupu może je zmodyfikować kontaktując się ze SPRZEDAWCĄ za pośrednictwem danych kontaktowych podanych na początku niniejszych „Ogólnych Warunki Umawiające się”.
W każdym przypadku UŻYTKOWNIK przed zakończeniem procesu zakupu musi go potwierdzić i może mieć dostęp do koszyka, koszyka lub miejsca, w którym jest podsumowane zamówienie, aby mógł w tym momencie dokonać modyfikacji zamówienia.
Podobnie KLIENT jest wysyłany, aby w klauzuli ochrony danych niniejszych Warunków zapoznał się ze sposobem skorzystania z prawa do sprostowania danych osobowych ustanowionego w ustawie organicznej 3/2018 z dnia 5 grudnia o ochronie danych osobowych.
- ZWROTY
- A) Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. O odstąpieniu należy powiadomić SPRZEDAWCĘ w formie pisemnej na dane kontaktowe (adres lub e-mail) podane na początku niniejszych „ogólnych warunków umowy”. W Załączniku I do niniejszych Warunków znajduje się wzór skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, aczkolwiek obowiązywać będzie każda inna forma, w której odnotowane zostanie skorzystanie z tego prawa.
UŻYTKOWNIK, niezależnie od tego, w jaki sposób skorzysta z prawa odstąpienia od umowy, musi jasno i jednoznacznie wyrazić chęć odstąpienia od umowy kupna.
Okres odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym UŻYTKOWNIK lub upoważniona przez UŻYTKOWNIKA osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wejdzie w materialne posiadanie towaru zakupionego na naszej stronie internetowej lub w przypadku, gdy towar składający się na zamówienie dostarczane są oddzielnie, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym UŻYTKOWNIK lub upoważniona przez UŻYTKOWNIKA osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wejdzie w materialne posiadanie ostatniego z towarów składających się na to samo zamówienie.
Aby zachować termin odstąpienia, wystarczy, że informacja jednoznacznie wyrażająca decyzję o odstąpieniu zostanie wysłana przed upływem odpowiedniego terminu.
Jeżeli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, zapłacona kwota zostanie zwrócona, łącznie z kosztami transportu i pod warunkiem, że produkt będzie w takim samym stanie, w jakim został dostarczony.
Zwrot środków nastąpi bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym SPRZEDAWCA został poinformowany o skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy.
Jednakże SPRZEDAWCA może wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania zakupionych produktów lub przedmiotów lub do czasu przedstawienia przez UŻYTKOWNIKA dowodu ich zwrotu, w zależności od tego, który warunek zostanie spełniony jako pierwszy.
Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, jakiej użył UŻYTKOWNIK podczas pierwotnej transakcji zakupu.
Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy nie będzie wiązać się z żadnymi kosztami dla Konsumenta.
UŻYTKOWNIK ma obowiązek zwrócić produkty lub towary podlegające odstąpieniu, także w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym poinformował o prawie do odstąpienia od umowy.
UŻYTKOWNIK przyjmuje do wiadomości, wiedząc, że musi ponieść bezpośrednie koszty zwrotu (transportu, dostawy) towaru, jeśli takie wystąpią. Ponadto będziesz odpowiedzialny za zmniejszenie wartości produktów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. KLIENT nie będzie jednak zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty z tytułu zmniejszenia wartości towaru, będącego konsekwencją korzystania z niego zgodnie z umową lub jego charakterem lub w wyniku korzystania z usługi.
W żadnym wypadku zwrot pieniędzy nie zostanie dokonany, jeśli produkt był używany poza zwykłym otwarciem, był w innym stanie, w jakim został dostarczony lub uległ uszkodzeniu po dostawie.
Podobnie, produkt musi zostać zwrócony z oryginalnym opakowaniem, instrukcjami i innymi dokumentami, które mogą mu towarzyszyć, lub z kopią faktury zakupu.
W zasadzie, jeśli maszyna zostanie wysłana, zmontowana i używana, nie można jej już zwrócić, ponieważ sam fakt jej zmontowania oznacza, że nie można jej ponownie sprzedać.
Zgodnie z art. 103 Ustawy o obronie praw konsumentów i użytkowników prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, a Klient oświadcza, że wyraża zgodę i jest poinformowany o tym wyjątku w umowach o świadczenie usług, gdy usługa została całkowicie wykonana, gdy realizacja została rozpoczęta, za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta i użytkownika oraz przy uznaniu z ich strony, że są oni świadomi, że po całkowitym wykonaniu umowy przez przedsiębiorcę utracią Twoje prawo wycofania.
- B) Zwrot wadliwych produktów lub błąd w wysyłce
Jeżeli UŻYTKOWNIK uzna, że w chwili dostawy produkt nie jest zgodny z postanowieniami umowy lub zamówienia, ponieważ jest to produkt wadliwy lub wystąpił błąd w wysyłce produktu, powinien skontaktować się z SPRZEDAJĄCEGO niezwłocznie i zgłoś swój sprzeciw (wadę/błąd) za pośrednictwem danych kontaktowych podanych na początku niniejszych Ogólnych Warunków Umowy. Użytkownik będzie miał maksymalnie 5 dni od otrzymania zamówienia na powiadomienie o zaistniałym zdarzeniu.
UŻYTKOWNIK zostanie następnie poinformowany o sposobie dalszego postępowania ze zwrotem produktów, a po zwróceniu zostaną one sprawdzone, a KLIENT zostanie poinformowany w rozsądnym terminie, czy zwrot pieniędzy lub, w stosownych przypadkach, jego wymiana są właściwe .
Kwota zapłacona za produkty zwrócone z powodu wady, jeśli faktycznie istnieje, zostanie zwrócona w całości, łącznie z kosztami wysyłki i kosztami, które UŻYTKOWNIK mógł ponieść w celu dokonania zwrotu. Zwrot środków zostanie dokonany tą samą metodą płatności, jakiej użył UŻYTKOWNIK podczas dokonywania zakupu.
c) Metoda zwrotu:
Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta do złożenia zamówienia.
- GWARANCJA
UŻYTKOWNIK, jako konsument i użytkownik, korzysta z gwarancji na produkty, które można kupić za pośrednictwem tej strony internetowej, na warunkach prawnie ustalonych dla każdego rodzaju produktu, w związku z czym SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny za brak zgodności z umową, który przejawia się w okres 3 lat od dostawy produktu, zgodnie z kryteriami i warunkami opisanymi w Królewskim Dekrecie Legislacyjnym 1/2007 z dnia 16 listopada, który zatwierdza jednolity tekst Ustawy Ogólnej o obronie konsumentów i użytkowników oraz innych prawa komplementarne.
W tym znaczeniu rozumie się, że produkty są zgodne z umową pod warunkiem, że:
- Są zgodne z opisem SPRZEDAWCY i posiadają cechy prezentowane na stronie internetowej.
- Nadają się do zastosowań, do których zwykle przeznaczone są produkty tego samego typu.
- Prezentują typową jakość i zalety produktu tego samego typu, których zasadniczo się od niego oczekuje.
Jeżeli tak nie jest w przypadku produktów dostarczonych KLIENTOWI, KLIENT musi postępować zgodnie z opisem w sekcji „Zwrot wadliwych produktów lub błąd w wysyłce”.
Jednakże niektóre produkty sprzedawane na stronie internetowej mogą wykazywać niejednorodne cechy, o ile wynikają one z rodzaju materiału, z którego zostały wytworzone i które w związku z tym będą stanowić część indywidualnego wyglądu produktu, a nie są wada.
Z drugiej strony może się zdarzyć, że UŻYTKOWNIK nabędzie na stronie internetowej produkt marki lub producenta od strony trzeciej. W takim przypadku masz możliwość bezpośredniego skontaktowania się z marką lub producentem produktu, aby dowiedzieć się, jak skorzystać z przysługującego Ci prawa z tytułu rękojmi w ciągu dwóch lat od dostawy wspomnianych produktów.
Niezależnie od tego, komu przysługuje prawo gwarancyjne, UŻYTKOWNIK musi zachować wszystkie informacje związane z gwarancją na produkt (fakturę i gwarancję).
- OBSŁUGA KLIENTA: REKLAMACJE I REKLAMACJE
UŻYTKOWNIK może przesyłać SPRZEDAWCY swoje skargi, reklamacje lub inne uwagi, jakie chce zgłosić za pośrednictwem danych kontaktowych znajdujących się na początku niniejszych Ogólnych Warunków Umów. Dodatkowo, w przypadku jakiegokolwiek incydentu lub prośby o pomoc techniczną, możesz skontaktować się z nami za pomocą formularza internetowego https://www.fitnesstech.es/pages/soporte-fitness-tech
- ZASTRZEŻENIE
O ile prawo nie stanowi inaczej, SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za następujące straty, niezależnie od ich pochodzenia:
- Wszelkie straty, które nie wynikają z żadnego naruszenia z naszej strony.
- Straty biznesowe (w tym utracone zyski, przychody, kontrakty, przewidywane oszczędności, dane, utrata wartości firmy lub poniesione niepotrzebne wydatki) lub
- Wszelkie inne straty pośrednie, których obie strony nie mogły racjonalnie przewidzieć w momencie sformalizowania umowy sprzedaży produktów lub usług pomiędzy obiema stronami.
Podobnie SPRZEDAWCA ogranicza swoją odpowiedzialność również w następujących przypadkach:
- SPRZEDAWCA dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wierne wyświetlenie produktu na stronie internetowej, jednakże nie ponosi odpowiedzialności za drobne różnice lub nieścisłości, które mogą powstać na skutek braku rozdzielczości na ekranie, problemów z używaną przeglądarką lub innych tego Uprzejmy.
- SPRZEDAWCA dołoży najwyższej staranności w celu udostępnienia firmie zajmującej się transportem produktu będącego przedmiotem zamówienia. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku awarii transportu, w szczególności z przyczyn takich jak strajki, opóźnienia na drogach i ogólnie z jakiejkolwiek innej przyczyny branżowej, która skutkuje opóźnieniami, stratami lub kradzieżą produktu.
- Awarie techniczne, które z przyczyn losowych lub innych uniemożliwiają normalne funkcjonowanie serwisu w sieci Internet.
- Brak dostępności serwisu ze względów konserwacyjnych lub z innych przyczyn uniemożliwiających udostępnienie usługi.
- SPRZEDAWCA oddaje do swojej dyspozycji wszelkie środki w celu przeprowadzenia procesu zakupu, płatności i wysyłki/dostawy produktów; Jest jednak zwolniona z odpowiedzialności za przyczyny od niej niezależne, zdarzenia losowe lub siłę wyższą.
- SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użycie i/lub zużycie produktów używanych przez UŻYTKOWNIKA.
- SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za błędnie dokonany zwrot przez UŻYTKOWNIKA.
- Co do zasady SPRZEDAWCA nie będzie ponosił odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu któregokolwiek z podjętych obowiązków, gdy jest to spowodowane zdarzeniami, na które nie mamy wpływu, czyli siłą wyższą, a to może obejmują, tytułem przykładu, ale nie wyczerpująco:
- Strajki, lokaut i inne akcje protestacyjne.
- Niepokoje społeczne, bunt, inwazja, groźba ataku terrorystycznego, wojna (wypowiedziana lub wypowiedziana) lub groźba przygotowań do wojny.
- Pożar, eksplozja, burza, powódź, trzęsienie ziemi, osiadanie, epidemia lub inna klęska żywiołowa.
- Brak możliwości korzystania z pociągów, statków, samolotów, transportu samochodowego lub innych środków transportu, publicznego lub prywatnego.
- Akty, dekrety, ustawodawstwo, rozporządzenia lub ograniczenia jakiegokolwiek rządu lub władzy publicznej.
W takich przypadkach zobowiązania zostaną zawieszone na okres trwania przyczyny siły wyższej, a SPRZEDAJĄCY będzie miał przedłużenie terminu na ich wykonanie o okres równy czasowi trwania siły wyższej . SPRZEDAWCA użyje wszelkich uzasadnionych środków, aby znaleźć rozwiązanie, które umożliwi nam wywiązanie się z naszych zobowiązań pomimo wystąpienia siły wyższej.
- TECHNIKA KOMUNIKACJI NA ODLEGŁOŚĆ
Komunikacja zdalna, którą SPRZEDAWCA może zawierać umowy kupna na tej stronie internetowej, będzie miała formę komunikacji elektronicznej (e-maile lub powiadomienia publikowane na stronie internetowej), która nie wiąże się dla UŻYTKOWNIKA z żadnymi kosztami.
UŻYTKOWNIK w celach umownych wyraża zgodę na korzystanie z elektronicznych środków komunikacji i przyjmuje do wiadomości, że wszelkie umowy, powiadomienia, informacje i inna komunikacja, którą SPRZEDAWCA przesyła drogą elektroniczną, spełniają wymogi prawne dotyczące komunikacji pisemnej.
Podobnie UŻYTKOWNIK może skontaktować się z nami za pośrednictwem danych kontaktowych podanych na początku niniejszych Warunków lub za pośrednictwem dowolnego formularza kontaktowego na stronie internetowej.
SPRZEDAWCA natomiast może kontaktować się z UŻYTKOWNIKIEM za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznej lub pocztowej podanej przez UŻYTKOWNIKA w procesie zawierania umowy.
Nie przewiduje się komunikacji generującej dodatkowe koszty poprzez telefony o podwyższonej opłacie, pocztę poleconą itp.
- OCHRONA DANYCH
SPRZEDAWCA gwarantuje ochronę i poufność danych osobowych, domowych, płatniczych i wszelkich innych danych przekazywanych przez naszych Klientów zgodnie z przepisami Rozporządzenia UE 2016/679 (RGPD) oraz Ustawy Organicznej 3./2018 z dnia 5 grudnia o ochronie Danych Osobowych i gwarancja praw cyfrowych.
Zgodnie z postanowieniami regulaminu wskazanego w paragrafie poprzednim informujemy, że przetwarzamy dane, które nam przekazałeś w celu prowadzenia gospodarki administracyjnej, księgowej i podatkowej, a także w celu przesyłania Ci informacji handlowych dotyczących naszych produktów i/lub lub usługi. Przyczyną legitymizującą nas jest wykonanie umowy lub zastosowanie środków przedumownych oraz uzasadniony interes. Żadne dane nie będą przekazywane podmiotom trzecim, chyba że wynika to z obowiązku prawnego. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania oraz usunięcia, a także inne prawa wskazane w informacji dodatkowej ( polityka prywatności ).
W przypadku popełnienia błędu we wpisie danych UŻYTKOWNIK ma przewidziane w niniejszym regulaminie środki telematyczne i osobiste umożliwiające dokonanie ich korekty.
- OBOWIĄZUJĄCE PRZEPISY
Do niniejszych Ogólnych Warunków Umów mają zastosowanie m.in. następujące Regulaminy:
- Ustawa nr 7/1996 z dnia 15 stycznia o regulacji handlu detalicznego.
- Ustawa 7/1998 z dnia 13 kwietnia o ogólnych warunkach kontraktowania.
- Królewski Dekret Legislacyjny 1/2007 z dnia 16 listopada, który zatwierdza jednolity tekst Ustawy ogólnej o ochronie konsumentów i użytkowników oraz inne ustawy uzupełniające.
- ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2018/302 z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie środków zapobiegających nieuzasadnionemu blokowaniu geograficznemu i innym formom dyskryminacji ze względu na narodowość, miejsce zamieszkania lub miejsce prowadzenia działalności przez klientów na rynku wewnętrznym oraz zmieniające Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i (UE) 2017/2394 oraz dyrektywa 2009/22/WE.
- Ustawa 34/2002 z dnia 11 lipca o usługach społeczeństwa informacyjnego i handlu elektronicznym.
- ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Ustawa Organiczna 3/2018 z dnia 5 grudnia o ochronie danych osobowych i gwarancji praw cyfrowych.
- Dekret Królewski 1720/2007 z dnia 21 grudnia zatwierdzający rozporządzenie w sprawie opracowania ustawy organicznej 15/1999 z dnia 13 grudnia o ochronie danych osobowych.
- KODEKS POSTĘPOWANIA, KTÓRYCH SIĘ PRZESTRZEGAMY
Informujemy, że nie przestrzegamy żadnego Kodeksu postępowania.
- ARBITRAŻ
Jeżeli na tle zawarcia niniejszej umowy kupna-sprzedaży pomiędzy UŻYTKOWNIKIEM a SPRZEDAWCĄ powstanie spór, UŻYTKOWNIK jako konsument może zwrócić się o pozasądowe rozstrzygnięcie sporu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 524/2013, z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów w sprawach konsumenckich oraz zmieniające rozporządzenie nr 2006/2004 (WE) i dyrektywę 2009/22/WE. Dostęp do niniejszego arbitrażu można uzyskać pod następującym linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- WŁAŚCIWE SĄDY
Strony poddają się według własnego wyboru rozstrzyganiu sporów właściwym w każdej sprawie sądom i trybunałom.
W przypadku, gdy użytkownik mieszka poza Hiszpanią, sprzedawca i użytkownik wyraźnie zrzekają się jakiegokolwiek innego forum, zwracając się do sądów i trybunałów miasta Walencja (Hiszpania).